2014. február 16., vasárnap

...:Prológus:...

...:Pár nappal később:...

Sziasztok! Shelly Crusader vagyok. Tizenhat éves és Angliából jöttem. Pontosabban Londonból. Az anyukám magyar, az apukám pedig brit. Szeretek zenét hallgatni, meg táncolni, meg minden ilyesmi...
"-Hát ez gyötrelmes!-morogtam magamban." Semmi kedvem nem volt ehhez az egész "Költözzünk haza!" őrülethez! Nem is értem anyu, hogy gondolta ezt?! Egyáltalán mit várt?! Hogy örömömben ugrálni fogok, mikor megtudom, hogy két évvel a gimi befejezése előtt elhoz a régi sulimból és nem, nem csak egy másik városba, egy teljesen másik ORSZÁGBA! Tudom mások oda meg vissza lennének, ha megtudnák, hogy költöznek, de én valahogy szerettem élni. Londonban. Az emberek oda költöznek és nem onnan. Nem is értem...

Shelly Crusader élete egyik napról a másikra változik meg, mikor édesanyja bejelenti, hogy hazaköltözik anyaországába Magyarországra. A tizenhat éves lány pedig foggal körömmel harccol anyja akarata ellen, de mindhiába. Kénytelen elhagyni a számára életet és teret jelentő Londont, és Budapestre költözik. Shellynek nem csak az új sulival, kultúrával és emberekkel gyűlik meg a baja, hanem édesapja akaratával is, aki mindenképpen haza akarja vinni lányát. Hogy mi lesz Shelly-vel a költözés után és közben? Az már csak a sorson és egy új mp3 lejátszón múlik...

Shelly Crusader

3 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Uram Isten... Valamit megnyomtam és kitöröltem a hozzászólásodat... Annyira sajnálom, de nem tudom visszaállítani! :c (én meg a bénaságom... :cc)
      Remélem nem haragszol.
      bénaShelly :c

      Törlés